Wednesday, April 7, 2010

sorry..!!!!!!!!!!!!!

merenung nasib diri..
mengapa diri terasa diabaikan..
mencari kesalahan diri..
mencari silap sendiri...
apa yang telah ku lakukan terhadap dirinya
apa yang telah ku sakitkan hatinya..
kembali....
aku menyakiti hatinya
tanpa sengaja..tanpa dipinta..
tanpa ku duga..
tanpa ku mengetahui kenapa...
apa punca..apa sebenarnya..

sayang..
ketahuilah...
hati ini hanya padamu
kamu seorang..
KAMU SEORANG...
ku tahu, kau masih meragui cinta ini
silap ku jua..
menjadi punca kau hilang percaya
tidak mengapa..
ambillah masa untuk kau mempercayai diri ini kembali
maafkan aku..
aku tidak pandai menjaga hatimu
maafkan aku..
mengabaikan dirimu

sesungguhnya sayang..
aku sentiasa mendoakan perhubungan ini
terjalin sehingga ke akhir hayat..
terjalin dengan ikatan yang murni..
terjalin bersama kasih abadi..
maafkan ku..
andai diri ini tidak sempurna dimatamu..
maafkan diriku...
kerna telah mencintai dirimu...



No comments: