Thursday, July 22, 2010

KeMBaLi..!!!

Hye SeMua..CiKSaRa KEMBALI setrlah lama menyepi..tersangat la busy l8ly ni smpai xde ms nx on9 lme2..hikhik(actually xleh nx on9 sbb berukband ciksara kne BAR..hikhik) nie pon pnjam berukband dak umah..thanx la imrah yer..=))

Macam2 hal yg da jadi l8ly nie..ada suka, ada duka..ada heppy, ada sedeyh..tp pape pon ciksara lalui dengan tenang...=)
Bermulanya SEM ni pon buat ciksara jd lbih matured kayh..sbbnye sem ni mula la hidup yang tersangat la busy dgn kerja2 yang berlambak..adoii..harapnye boleh la ciksara tersenyum pnjang tok sem ni..=)


ahaa,,,ciksara nx selitkan jugak la cerita2 yang terjadi spanjang bulan ni..tp sume nye buat ciksara rasa sangat happy..macam2 yg berlaku bulan nie..g kursus kt bentong, then tyme orientation week then clebrate bufday..n mcm2 lg la..best sgt sbb dpt kenal rapat dgn sume OC2..ciksara sgt heppy..korang mmg da best la..luv u all..=)

2 comments:

Miss Aleeya said...

sara, pic orientasi xde ke? hehe

CiKSaRa said...

pic orientasi???ade..malu arrr nx letak..hikhik