Thursday, June 3, 2010

YaNG TeRiNDaH

 terindah antara kau dan aku

-yang terindah-

Semenjak kau hadir dalam hidupku,
Tiada lagi keresahan,
Kau mengetuk pintu hatiku,
Tanpa sedar hingga ku izinkan.
Kau yang bernama cinta,
Kau yang memberi rasa,
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

~~ahaa..nie lirik lagu ost adamaya..(mmg lyn cite ni smpai abiz la cz mnat sgt nan jln citer nie..so romantic la si adam 2..hehe)
~lirik  nie credit tuk Mustaqim A.Rahman a.k.a my fiance (sjk bile ntah)..hehe
i rs indah dgn u..u bwt i rs bahagia.even i nie mmg xromantic lnsong, ngade2 pon ade, suke mara2 u lagi, buat u jeles la, tp u ttp bertahan nan i kan..hehe..sory yunk...i taw silap sume 2..tp i try tuk berubah kayh..tp kadang2 bila gaduh 2 la yang buat kita lg mesra, bertambah sayang..kan3...hehe.. u slalu ckp i nie xromantic..i nh mmg xpndai nx tunjuk romantic lah..sejak azali kot..hehe.. tp i nak u tau yg i betul2 sayunk kat u.sayunk sangat3..u sorang...hee(~blushing pulak~)...
i pon tataw bile ntah i start jatoh ati kat u..aish..u pnye pasal arr nie..sape soh dok ngorat i.tp 1st tyme tgk u pon i da suke..b4 u ngorat i..ngee~~harapnya jodoh kite berpanjangan smpai bila2..insyaallah..kena la sama2 cuba buat yang terbaik dlm hubungan nie..akhir kata, thanx alot cz sudi jd my hero..hohoho~~
~ Mustaqim A.Rahman..peace~~ta mara kn???hehehe(sory terjiwang kat cini plak kn..2la..nx sgt kite romantic..dah tunjuk dah nie..hehehe)smile yunk..jgn mara ok..=)

4 comments:

Anonymous said...

wahhh...so romantic la u ni,...
hehehe
kata xpndai rmantic...ni pndai jew..
sjew jew kn..hehehe
luv u so much yayunk!!

CiKSaRa said...

ngee..sayunk nie ngade lorh..haha
nx sgt kn i rmntic..hikhik
luv u so much too sayunk...
=)

SarahSyahira said...

so sweet:-) visiting u.
best kan ade Bf? hehe

Anonymous said...

Dan diantara manusia ada orang-orang yang menyembah tandingan-tandingan selain Allah; mereka mencintainya sebagaimana mereka mencintai Allah. Adapun orang-orang yang beriman amat sangat cintanya kepada Allah. Dan jika seandainya orang-orang yang berbuat zalim itu [106] mengetahui ketika mereka melihat siksa (pada hari kiamat), bahwa kekuatan itu kepunyaan Allah semuanya, dan bahwa Allah amat berat siksaan-Nya (niscaya mereka menyesal).

ayat di atas menerangkan kepada kita mengenai perbatasan dalam bercinta...untuk bercinta boleh bukan xboleh cuma jangan terlalu memuja2 lelaki yang dicintai kerana ia boleh membawa kepada dosa...InsyaALLAH kita sama2 renungkan